ترانه ی من

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

ترانه ی من

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

خوشبختی

قصه ی برف  به تابستان است

و صداقت گل نایابی است

و در چشم های شقایق ها نیز

عابر بی عاطفه ی غم جاری است

به چه کس باید گفت

که با تو خوشبخت ترین انسانم

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.sayehroshaniasbaran.blogfa.com/

سلام ساقی
چه خبر بهتره بگم چه عجب
خیلی شعرت قشنگ بود
نبینم بخوای از این جمع بری
اما ........هرچی قسمت باشه
همیشه عاشق باشی
یا علی مدد

ممنون از این که به من سر زدی ......
ولی خوب از همه چی خسته شدم.....
به زودی با اینترنت خداحافظی می کنم .....
بازم ممنون از این که به من سرزدی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد