ترانه ی من

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

ترانه ی من

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

حرف های نگفته

حرفهایی هست برای نگفتن ،

و ارزش عمیق هر کسی ،

به اندازه حرفهایی است که برای نگفتن دارد.

 و کتابهایی نیز هست برای ننوشتن،

 و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی ،

که باید قلم بکنم و دفتر را پاره کنم ،

و جلدش را به صاحبش پس دهم،

 و خود به کلبه ای بی در و پنجره ای بخزم ،

و کتابی را آغاز کنم که نباید نوشت؟!

       

 

 

کسی در باد می خواند ،

تو را تا اوج می خواهم ،

برای ناز چشمانت ،

چه بی صبرانه می مانم ،

د لم تنگ است،

 و بی یادت در این غربت نمی مانم،

 تو هستی در وجود من،

تو را هرگز نمی رانم.

 

             

 

دیروز را چون خیالی پندار ،

که گران بها ترین تجربه را به تو بخشیده و بس .

 امروز از خواب برخیز ،

و با فراموشی کابوس دیشب با خردمندی گام بردار .

 تجربه یگانه معلمی است ،

که نخست آزمون می گیرد و سپس تعلیم می دهد .

پس او را گران بهادان،

 و به جای افسوس از آن به نحوی شایسته بیاموز .

 

                 

نظرات 1 + ارسال نظر
پژمان دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:38 ق.ظ http://emprator.blogsky.com

وبلاگهای هم هست برای نخوندن
سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد