ترانه ی من

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

ترانه ی من

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

دستت را به من بسپار

دستت را به من بسپار،

تا از گرمی آن وجودم را پر کنم .

گوشت را به من بسپار ،

تازمزمه عشق را در آن جاری کنم .

شانه ات را به من بسپار،

تا آن را تکیه گاه تنهایی ام کنم.

قلبت را به من بسپار ،

تا آن را در هاله ای از نور نگهداری کنم .

صدایت را به من بسپار ،

تا مهربانی ات را تدریس کنم .

چشم هایت را به من بسپار ،

تا تازگی های عشق را در آن پیدا کنم .

جسمت را به من بسپار ،

تا دمادم آنرا گلباران کنم .

همه را به من بسپار ،

تا معنی خواستن را یاد بگیرم .

و چگونه باحضور تو خود را باز یابم .

                           (ای کاشف موجودیت عشق ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد