ترانه ی من

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

ترانه ی من

چشم وقتی زیباست که برای تو باشد تو وقتی زیبایی که برای من باشی

اولین نگاه

اولین نگاه

تقدیر را سرشته ام ، با اولین نگاه تو 

 از عاشقی نوشته ام ،با اولین نگاه تو

تفسیر می کنم تو را بین تمام یاس ها

از زندگی گذشته ام ،با اولین نگاه تو

تعبیر میکنی مرا ،با حرف های ناب و خوب

درسادگی فرشته ام ، با اولین نگاه تو

 افسون چشم های تو ،دیوانه می کند  مرا

افسانه ها نوشته ام، با اولین نگاه تو 

پروانه از جمال شمع ، در استقامت اولست

پروانه را بکشته ام ، با اولین نگاه تو

من لحظه ای برای تو ،هرگز نمی دهم به کس

بیگانه را بهشته ام ،  با اولین نگاه تو

لغزید پای رفتنم ، درکوچه های بی کسی

گوشم به در ،نشسته ام، با اولین نگاه تو

بانو تورا گم کرده ام ، در پشت قاب پنجره

تنها تو را سر گشته ام ، با اولین نگاه تو

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ب.ظ http://http://royayeshirin.blogsky.com/

وای خدای من چه فونتی !!!!! به نظرم فونتهای کوچکتر انتخاب کنی وبلاگ قشنگت قشنگ تر میشه اما مطالبت خیلی جالبن به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد